Отримуй новини першим!
відправимо на e-mail
Новини
Всі новини
Гарантія на товар
Гарантійний період – це термін, під час якого клієнт, виявивши нестачу товару, має право вимагати від продавця чи виробника вжити заходів щодо усунення дефекту. Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли через порушення покупцем правил експлуатації.
З якого моменті починається гарантія?
- з моменту передачі товару покупцю.;
- при замовленні через інтернет -з моменту отримання товару .
Обслуговування за гарантією включає:
- усунення недоліків в сервісних центрах;
- обмін на аналогічний товар без доплати;
- обмін на інший товар с доплатой;
- повернення товару та коштів покупцю.
Правила обміну та повернення товару:
Обмін та повернення товарів належної якості
Продавець гарантує, що покупець протягом 14 днів з моменту придбання товару може відмовитись від товару належної якості, якщо:
-
Товар не надходив в експлуатацію та має товарний вигляд, знаходиться в упаковці з усіма ярликами, а також є документи на придбання товару товару. У такому разі витрати на відправку товару назад продавцю оплачуються покупцем.
якщо товар не відповідає зазначеній фотографії, є пошкодженим або не повністю укомплектованим, витрати на повернення товару від покупця до продавця оплачуються продавцем.
- Термін повернення коштів залежить від виду оплати, який спочатку вибрав покупець.
- Зарахування вартості товару на картку клієнта, якщо було використано безготівковий розрахунок, відбувається у період від 5 до 10 днів .
- При використанні електронних платіжних систем повернення здійснюється на електронний рахунок протягом 10 календарних днів.